Friday, June 11, 2010

ok..titik..saya x mahu dengar lagi!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum..

Hati tak tenteram. Macam2 yang di fikir. Nak buat keje pun macam malas. memikirkan masa depan yang masih tak di ketahui macam mana kesudahannya. Akan jadi beginikah, akan jadi begitukah, gini gitu gini gitu. aisshhh.bila nk habis kalo asyik nak fikir cenggini.

Jadi budak kecik lagi best xyah fikir pape. Tahu nak bermain jek. alangkah indahnya la kan saat ketika kecil. Tahu makan, main dan tidur. tu je la yang tahu.

hati asyik berkata-kata sendiri. betul ke kalo aku buat cenggini? betul ke kalo aku buat cenggitu? huhu...pening..pening..

bila cuba untuk kembalikan semuanya pada Yang Maha Yang Esa, mesti ada je suara-suara huduh yang kedengaran. membuatkan diri berkira-kira sampai 10 kali. patut ke? aishh..ni mesti kerja setan jahanam yang tak habis-habis nak menganggu. ko xde keje lain ek Setan?

Apa kah yang patut ku buat? patut kah aku teruskan impian yang telah sekian lama kami impikan? perlukah aku lakukan kajian terlebih dahulu sebelum membuat keputusan? patutkah aku teruskan sahaja niat itu tanpa sebarang perancangan? patutkah aku ikutkan saja arus yang telah di tetapkan? perlukah aku meminta pertolongan? huh...pening!!!!!!!!!!!!

Seperti tiada jalan penyelesaian. akhirnya cuma dapat berserah? tapi bolehkah aku menyerah sebelum berjuang? tapi bila diniatkan mahu di teruskan perjuangan tapi ada saje suara-suara sumbang yang menyumbangkan idea bodohnya yang tak masuk dek akal.

ok titik..saya tak mahu dengar pape lagi. biarlah saya berjuang dan mengalah asalkan orang yang Ku sayang senang hati dan gembira. untuk sedapkan hati, InsyaAllah Allah akan menolong hamba-hamba-Nya yang patuh pada perintah-Nya. amin.. Semoga perjuangan ini akan di berkati dan di rahmati oleh-Nya. Amin..

No comments: