Tuesday, August 25, 2009

Terima Kasih Banyak-banyak di ucapkan

Assalamualaikum wbt

Semalam kereta saya meragam lagi tapi saya tak menyalahkan kereta. Kerana ia terjadi di sebabkan kelupaan saya yang membuatkan kereta saya jadi begitu..huhu..Ini gara-gara lupa nak tutup lampu keta la ni..lepas tu terus xleh nak start keta..huhu...

Lagi la pusing kalo xde orang di sisi...Kepala ligat fikir macam mana nak hidupkan keta ni...macam mana nak balik umah..waaa....xkan nak kena tolak keta kan...huhu..

Nasib baik ada Has nak hulurkan bantuan. Time kasih Has...Has dah bagi sokongan moral pun sudah memadai..

Terharu gak la bila ada jugak yang nak tolong daku yang berseorangan ni..Terima kasih banyak-banyak Zharif, Fakri dan Zulhafiz..korang memang cool..hehe..sanggup tolak keta saya yang berat ni walaupun korang tengah berpuasa..kesian korang..nasib baik juga kereta manual..kalau automatik kereta confirm kena guna jumper..sudah la dalam kereta tiada bekalan jumper..huhu..

Dan semalam jugak terharu bila Ani cakap...dia kesian lihat kakaknya berbuka puasa sorang-sorang..Orang lain semua buka dengan keluarga tapi kakaknya berbuka sorang-sorang jek...huhu...Sebab tu dia setuju bila di ajak datang Kulim selama seminggu sebab cuti sekolah kan...Sayang jugak adik kat kakak kan..hehe.. :)

Nota: Ni repekan di hari keempat puasa sebab dah busan duk di ofis..so update la facebook ni..hehe..

Nota: Air mata cuba di tahan supaya jangan keluar depan Ani bila dia berkata begitu walhal dalam hati dah rasa terharu sangat-sangat sampai rasa macam nak menangis jek..huhu

2 comments:

Mohd Farhan said...

bagus2..ada kwn2 bleh bantu..nasib baik..if tak der, lebam jugak nak cari org tolong tolak..:p

Alam Maya Mieda said...

ye la sib baik ada zharif & fakri yg offer nk tlg..nk mnta tlg ko..ermm..jgn harap la..
zharif, bila aku ckp keta aku xleh nak start, dia terus offer nak tlg...