Thursday, April 16, 2009

Kelahiran bayi perempuan dalam family kami

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah. Semalam, adik saya (Mina) sudah melahirkan seorang bayi perempuan. Alhamdulillah sekali lagi, dia dapat melahirkan bayi perempuan ini secara normal tanpa perlu di dibedah. Semalam mak menelefon, mak kata sekarang saya sudah dipanggil mak long. hehe...

Rasa seronok pula dapat menyambut orang baru dalam keluarga kami lagi. :) Rasa macam tak sabar nak balik KL. Nanti kalau dapat amik gambar, saya postkan dalam blog ni k. Bertambah lagi la ahli perempuan dalam keluarga kami. Inila cucu kandung yang pertama bagi mak. Gembira betul suaranya ketika menelefon saya. Ani pun suka sangat sampai sanggup bermalam di hospital untuk menemani Mina. Suka sangatla tu.

Saya pun sebenarnya excited jugak. Dapat anak buah kandung yang pertama. Tak tahu macam mana nak gambarkan perasaan ini. Tidak sabar rasanya hendak mendukung bayi kecil ini. Mak kata kulitnya putih kemerah-merahan. First may ni kita jumpa ye sayang. :)

No comments: